29. и 30. јуна 2015. године у школи је организован семинар под називом „Управљање емоцијама у раду са децом / ученицима.
Циљ семинара је оспособљавање одраслих за примену програма саосећајне комуникације и техника за управљање емоцијама. Специфични циљеви су упознавање са различитим осећањима и потребама које су основи тих осећања и препознавање и изражавање осећања и потреба, као и упознавање са емоцијом беса. Наставници су упознати са појмом емоционална интелигенција и важношћу исте у раду са децом и ученицима. Кроз тестове и групне задатке, радило се на решавању конфликтних ситуација, разграничавању мисли, емоција и потреба које сваки појединац тежи да задовољи.
Такође, се говорило о вишеструкој интелигенцији (природњачка, музичка, логичко-математичка, егзистенцијална, лингвистичка, спацијална….) и тежњи да се личност ученика сагледа кроз све аспекте, а не само кроз лингвистички и логичко-математички, најзаступљенији у традиционалној настави.